.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد


? سوگواري در ميرداماد؛ شنيديم نيروهاي يگان ويژه يکشنبه شب در پي اعلام حضور مردم در ميدان ميرداماد براي عزاداري درگذشت آيت الله منتظري در اين مکان مستقر شدند تا نظم مراسم را برقرار کنند. به گزارش نوروز برخي اخبار حکايت از حضور مردم در ساعات ابتدايي شب در خيابان ميرداماد دارد. بر همين اساس مردم سوگوار با تجمع در ميدان محسني شعارهايي را به ياد آيت الله منتظري سردادند.

? تسليت کاخ سفيد ؛ سخنگوي شوراي امنيت ملي کاخ سفيد با انتشار بيانيه يي درگذشت آيت الله حسينعلي منتظري را تسليت گفت. به گزارش سايت هاي خبري خارجي، مايک همر سخنگوي شوراي امنيت ملي کاخ سفيد اظهار داشت؛ «ما درگذشت آيت الله العظمي حسينعلي منتظري را تسليت مي گوييم. اين روحاني ايراني چهره شناخته شده يي بود و تعهد تزلزل ناپذيرش در دفاع از حقوق بشر، براي وي احترامي جهاني به همراه داشت.» در ادامه اين بيانيه که روز يکشنبه انتشار يافت آمده است؛ «ما در فکر و دعاي خود به ياد خانواده آيت الله منتظري و همه آنهايي که به دنبال اعمال حقوق بشر و آزادي هايي هستند که او (آيت الله منتظري) پيوسته مدافع آنان بود، خواهيم بود.»

? بازداشت جمعي از فعالان سياسي و مدني ؛ اتوبوس حامل جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي، فعالان جنبش زنان و اعضاي کميته گزارشگران حقوق بشر که براي شرکت در مراسم تشييع و تدفين آيت الله منتظري قصد سفر به قم را داشتند، متوقف شد و چندين نفر از آنها بازداشت شدند. به گزارش سايت هاي خبري نوروز و کلمه، طبق اظهارات حاضران، دست کم 15 دستگاه خودروي پژو، اتوبوس حامل اين افراد را در ميدان انقلاب تهران متوقف کرده و جمعي از فعالان سياسي و مدني را بازداشت کردند.

? پخش آهنگ بندري در محرم ؛ سايت شيعه آنلاين در مطلبي انتقادي نوشت؛ «در ايام محرم امسال سياست عجيبي را از صدا و سيما شاهد بوديم که البته در ايام ماه محرم سال پيش هم ديده شده بود. وقتي شبکه هاي تلويزيون را نگاه مي کنيم بعضاً مشاهده مي شود که همزمان يک شبکه در حال پخش روضه است و شبکه ديگر در حال پخش آهنگ هاي شاد و مطربي و از آن جالب تر آن است که بعضي از برنامه ها با آهنگ شاد و نامناسبي آغاز مي شوند و سپس مجري برنامه ايام محرم را تسليت مي گويد. در مجموع عروسي و عزا را با هم پوشش مي دهد. به طور مثال روز شنبه 28 آذر در ساعت 23/11 شبکه 1 تصاوير راهپيمايي پرشور مردم در روز جمعه را با آهنگ بندري محمود جهان پخش مي کرد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.